søndag 23. september 2012

Hva gjør jeg her?

Shallabais!

Jeg er en 17 år gammel jente fra øst i Oslo som for tiden prøver ut livet som journalist. Dette er nå andre året jeg går på Elvebakken VGS med media og kommunikasjon som valgfag, og der igjen journalistikk som retningslinje. I helgene jobber jeg også frivillig som journalist i lokal avisen min, Akers Avis Groruddalen.

Hva har dette med blogg å gjøre, spør du?
Jo, på denne bloggen vil du kunne finne alle intervjuer jeg gjør samt pressefoto eller hobbybilder jeg tar. På denne måten kan flere lese om hendelser eller særegne mennesker i tillegg til at jeg får mer erfaring innen journalistikk og kommer meg mer frem i livet som journalist.


Håper du finner bloggen interessant!
Har du ideer eller noe du vil dele med meg? kontakt meg på karolinedb@msn.com




- K.D. Bogstad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar